Výběr postav

Pokud chcete mít přístup ke nejlepším kouzlům, věcem a zároveň ke všem nejvíce použivatelným vlastnostmi, měli bystemít v partě klerika i kouzelníka. Oba dohromady mají přístup ke všem kouzlům ve hře. A  jak k bílé, tak k černé magii. Klerika využijete hlavně co by hlavního doktora, naopak kouzelník disponuje nejničivějšíútočnými kouzly.Třetí do party je nejlepší rytíř. Má nejvíce hit pointu, můžete  na něj navléci cokoliv a se dvěma měči v rukou s hodností Šampión dává vedle mnicha největší pecky.Na čvrté postavě už tolik nezáleží a praktický to může být kdokoliv.Pokud ale v druhé části hry chcete mít drtivou fyzickou sílu, je dobré si vzít  mnicha, který po druhém povýšení schopnosti beze zbraně, uhýbání a hůl ává takové šlupky že je lepší než vytrénovaný rytíř.S touto  partou by neměl být problém tuto hrdohrát. Jsou tu ale samozřejmě i jiné možnosti. Milovníci lukostřelby si mohou vzít lučištníka, který se jako jediný dovede naučit střelbu na velmistra. Umístění mistrů a velmistrů vám popisovat nebudeme, protože se vám po dotazu u nižšího učitele automaticky zapíšou do deníku. 


google-site-verification=mnyOag5LcsRvM8j-ofPsir7ktuKnZUg78bXxtAlqHDQ